Dag 20

Nu är 20 dagar avklarade, 70 kvar att beta av. Jag ser det dock som inget jobbigt, jag tycker att det är härligt att känna att varje gång man stoppar i sig något att äta så jobbar man med kroppen, inte emot den. 

Igår köpte jag lite grejer på Good Store som är en jättebra, ekologisk butik vid nytorget. Sedan köpte jag även hem kallpressade juicer från Matapoteket!




Pastan som jag köpte har jag ätit många gånger tidigare och den är gjort till 100% på råris! Jättegod verkligen! 

Juicerna smakade super och att juica är ett fantastiskt komplement till en detox. 

Igår lagade jag även lite mat som jag tycker blev väldigt god och vacker att titta på! Det är viktigt att laga mat med kärlek, en mycket viktig ingrediens!


"Hummus" på röda linser, rotfrukter med timjan, syrlig sallad gjord på rå svartkål, ruccola, riven zucchini och granatäpple samt lite linser vid sidan.

MUMS!