Dag 64

Idag mår jag lite konstigt och min vänsta ryggfilé har lite svårt att slappna av. Jag tror dock att det är jag som har haft en mycket stressig vecka så jag har inte kunnat stressa ner och djupandas. Detta påverkar kroppen rejält. Det är så viktigt att ta sig tid att slappna av och återhämta sig från alla stressiga stunder. Sen så är det fullmåne idag och då brukar saker och ting spöka lite mer. (För min del i alla fall, det är väldigt individuellt och vissa tycker sånt är mycket flummigt haha)

Här under länkar jag till en fantastisk artikel, som har 830 referenser, som handlar om bröstcancer. Den var verkligen välskriven och innehåller många av mina tankar kring vården och hälsa:

http://www.thenhf.se/sanningar-om-brostcancer/



Det är endast du som kan läka din kropp, ingen annan. Läs hela artikeln genom att kopiera länken ovan.