Dag 17

Dagens frukost!


En till mig och en till... mig igen! Två härliga gröna smoothies till frukost:

- en avokado
- ett äpple
- ruccola
- svartkål
- nyponpulver
- färsk ingefära
- vatten

MUMS! 

Ja då var det som sagt dag 17. Vad bra det känns! Jag har haft en ganska stressig tentaplugg-period nu men har klarat det mycket bra utan kaffe och annat som man lätt vill slänga i sig för att orka. Jag har orkat mer. Jag har orkar mer av mig själv, helt naturligt. Det har inte varit något problem att sitta och plugga 9-10 timmar om dagen, jag har haft energin och fått in mycket i huvudet.

En nackdel med att plugga är att det blir en del stillasittande, men jag har börjat ställa timer så att jag rör på mig varje timme! Funkar bra!

I veckan har jag ätit många hemlagade curryrätter med mycket gurkmeja! Jättegott verkligen!


Toppad med granatäpple och nötter! Mums!

Sen i veckan gjorde jag även zucchinipasta och en raw hummus till som var jättegod!



Raw hummus:
- Zucchini (skalad)
- Paranötter
- Citron
- Vitlök
- Spiskummin
- Salt
- lite vatten

... Mixa och njut! Var försiktig med hur mycket vatten man tillsätter! Pyttelite i taget då det redan är mycket vatten i zucchinin!

Uppdaterar om en vecka! Jag kör på! Och jag mår toppen!