Dag 9

Nu har jag detoxat i 9 dagar. Vad har jag märkt för skillnader än så länge?

För det första har jag mycket mer energi nu. Jag sitter och tentapluggar nu då jag har en tenta om en vecka och har inga problem med att sitta och plugga i 9-10 timmar per dag. Det är kväll och sent nu, men jag känner mig fortfarande inte slutkörd. Är mer klar i huvudet.

För det andra så sover jag mycket lugnare och bättre. Jag har under långt tid (9 månader) vaknat upp varje gång jag vridit på mig i sängen pga smärtan men har under den senaste veckan sovit igenom hela nätterna utan att vakna. Livskvalité? JA!

För det tredje är smärtan mer lokal nu, för tillfället i alla fall, då resten av kroppen mår mycket bättre, alla leder, muskler, ingen huvudvärk eller trötthet osv. Det går framåt.

För det fjärde så mår magen helt fantastiskt. Nu behöver vi inte gå in på detaljer, men den är lugn, aldrig uppblåst, krampar inte och saker och ting går på rutin! 

För att boosta ännu mer har jag druckit en del gröna juicer från Kallpressen nu 3 dagar i rad. Kallpressade, lågsockriga och gröna juicer är bland det bästa man kan dricka för att gynna matsmältningen, detoxa systemet och fylla på med massa bra näring och på så sätt få naturlig energi. 100% bättre än kaffe.


Jag har även handlat en del inför nästa vecka. 


Jag är så peppad! Såhär skulle jag kunna äta för alltid! Det är så skönt att må bra. Dock kommer det dröja ett tag till innan inflammationen läker ut, men om 2-3 veckor lär jag börja märka större skillnad. 

Jag har även kommit på ett perfekt mellanmål som är både gott och nyttigt! Den kan man även göra en mindre portion av som en god efterrätt om man är lite sötsugen.

Jag har börjat göra en smoothie med:

-Eko kokosmjölk (jätteviktigt med eko, STOR skillnad på kvalité, utseende och smak)
- Eko blåbär
- Eko hallon
- Eko granatäpple
- Eko vaniljpulver (Voltaire)
- Lite kärlek


Skriver om en vecka med ny update!